مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 09:052021-09-23اجتماعي

اولویت پایه های ابتدایی در بازگشایی مدارس


سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: با توجه به نیاز حضور دانش آموزان پایه های ابتدایی در مدرسه، اولویت بازگشایی نیز با آن ها خواهد بود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه واسطه واکسیناسیون عمومی، عنوان کرد: امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که امکان بازگشایی مدارس فراهم شود.

سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، حضور نداشتن دانش آموزان در کلاس را باعث صدمات جبران ناپذیری دانست و بیان داشت: تعلیم وتربیت دانش آموزان در شرایط کنونی دچار چالش شده است؛ چراکه با این شرایط، شور و اشتیاق گذشته در میان دانش اموزان و والدین آن ها نسبت به مدرسه وجود ندارد.

تیموری با اشاره به فقر مطلق 70 درصد از دانش آموزان سطح جهان طی زمان ارائه آموزش های مجازی، تصریح کرد: بر اساس بررسی های انجام شده پیش بینی می شود آموزش غیر حضوری و یا نیمه حضوری زمان زیادی به طول انجامد که می تواند در دراز مدت نقش مهمی در جامعه داشته باشد.

وی سلامت دانش آموزان را دغدغه اصلی وزارت آموزش و پرورش دانست و مطرح کرد: تمام سعی و تلاش ما رعایت کامل اصول بهداشتی برای بازگشایی گام باگ و تدریجی مدارس است.

این مقام مسئول ابراز داشت: با توجه به نیاز حضور دانش آموزان پایه های ابتدایی در مدرسه، اولویت بازگشایی نیز با آن ها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت پایه های ابتدایی در بازگشایی مدارس

اولویت پایه های ابتدایی در بازگشایی مدارس