مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:002021-09-23اجتماعي

21 هزار دانش آموز کلاس اولی در زنجان سال تحصیلی را آغاز کردند


مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: بیش از 21 هزار دانش آموز کلاس اولی در استان زنجان به صورت حضوری و مجازی سال تحصیلی را آغاز کردند.

- ، حسن مظفری صبح روز پنجشنبه در آیین نواختن زنگ شکوفه ها در مدرسه شاهد ریحانه ناحیه یک زنجان برگزار شد، با بیان اینکه 100 درصد کلاس اولی ها برای سال تحصیل جاری ثبت نام کردند، گفت: 22 هزار دانش آموز کلاس اولی در استان زنجان به مدرسه می روند و این تعداد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

21 هزار دانش آموز کلاس اولی در استان زنجان به صورت حضوری و مجازی سال تحصیلی را آغاز کردند.

با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس روستایی از مهرماه، افزودک با بهبود شرایط مدارس شهری نیز با توجه به جمعیت بالاتری که دارد، از آبان ماه و به صورت گروهی آغاز به کار می کند و از خانواده ها که به آموزش وپرورش اعتماد کرده و اجازه حضور دانش آموزان خود را در مدارس می دهند.

مظفری ادامه داد: امسال هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد بود و با وجود بازنشسته شدن 1000 معلم در استان، تعداد بیشتری معلم جذب شدند و مشکلی در تامین معلم برای سال تحصیلی جاری نخواهیم داشت.

وی با اشاره به کسب سه رتبه تک رقمی در کنکور امسال توسط دانش آموزان زنجانی، گفت: کسب این رتبه ها نشان می دهد که آموزش وپرورش به رسالت خود در بحث آموزش عمل کرده و معلمان از درس و آموزش دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 هزار دانش آموز کلاس اولی در زنجان سال تحصیلی را آغاز کردند

21 هزار دانش آموز کلاس اولی در زنجان سال تحصیلی را آغاز کردند