مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:002021-09-23اجتماعي

بهترین آموزش با تعامل معلم و دانش آموز محقق می شود


مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان بهترین آموزش را با تعامل معلم و دانش آموز دانست و گفت: از آغاز مجازی سال تحصیلی متأسفیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: خیلی خوشحالم دوباره توفیق شد حضور دانش آموزان را در فضای مدرسه شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه روز شنبه آغاز رسمی مدارس در استان اصفهان است، افزود: ما مهرماه را با توجه به شرایط کرونایی کشور مجبور هستیم در مدارس بالای 15 نفر در شاد و فضای مجازی آغاز کنیم.

از آغاز مجازی سال تحصیلی متأسفیممتأسفی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه از این بابت متأسفیم که سال تحصیلی به صورت مجازی آغاز می شود، تاکید کرد: بهترین آموزش را حضور دانش آموز در مدرسه و ارتباط مستقیم با معلمان و کلاس های درس می دانیم.

وی تصریح کرد: امیدوار بودیم امسال با ریشه کنی کرونا تمام افراد درگیر با آموزش بدون دغدغه از آموزش علم و معرفت بهره بگیرند اما این اتفاق نیفتاد، اما امیدواریم بدون فوت وقت بحث واکسیناسیون دانش آموزان در برنامه قرار بگیرند که آغاز نیز شده و در ماه های آتی این روند کامل می شود.

اولی ها مشتاق حضور در مدرسه اعتدادی در خصوص میزان ثبت نام کلاس اولی ها ابراز داشت: امسال استقبال دوره اول ابتدایی برای ثبت نام در مدارس استان نه تنها پیش بینی محقق شد بلکه بالاتر از پیش بینی نیز بود و بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین آموزش با تعامل معلم و دانش آموز محقق می شود

بهترین آموزش با تعامل معلم و دانش آموز محقق می شود