مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-23فرهنگي

«پرسش» نام یک آلبوم موسیقی شد/ معرفی گرایش های آهنگسازی یک مؤلف


آلبوم «پرسش» به آهنگسازی محمدرضا تفضلی از هنرمندان فعال حوزه موسیقی کلاسیک با همراهی تعدادی از نوازندگان شناخته شده کشورمان در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

- ، پرسش عنوان یکی از تازه ترین آلبوم های منتشر شده در بازار موسیقی است که به آهنگسازی محمدرضا تفضلی پیش روی شنوندگان موسیقی قرار گرفته است.

پانیذ فریوسفی نوازنده ویولن، ستاره بهشتی نوازنده ویولن و ویولا، مهرداد غلامی نوازنده فلوت، مریم مهربان نوازنده پیانو، گلناز شعاری نوازنده کلارینت، امین غفاری نوازنده ویولن، امین عطایی نوازنده ویولن، دانیال جورابچی نوازنده ویولا، محمد حسین غریبی نوازنده ویولنسل، حامی حقیقی – رضا فرهادی – کاوه عابدین (گروه صدابرداران) و حامی حقیقی مسترینگ گروه اچرای این آلبوم موسیقی را تشکیل می دهند.

در توضیح این اثر موسیقایی آمده است: مجموعه حاضر شامل چند اثر مجلسی از محمدرضا تفضلی در بازه زمانی سال های 1382 تا 1394 است که هر کدام از این آثار نمایانگر بخشی از گرایش های آهنگسازی مولف آنها به شمار می روند.

محمدرضا تفضلی از جمله هنرمندان فعال حوزه موسیقی کلاسیک است که از سال 1367 تحصیلات موسیقی خود را در هنرستان موسیقی تهران شروع کرد و در سال 1371 ازهمین هنرستان فارغ التحصیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پرسش» نام یک آلبوم موسیقی شد/ معرفی گرایش های آهنگسازی یک مؤلف

«پرسش» نام یک آلبوم موسیقی شد/ معرفی گرایش های آهنگسازی یک مؤلف