مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-23اجتماعي

هوای اصفهان و سگزی ناسالم است


کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر صبح امروز با میانگین 118 وضعیت ناسالم برای گروه های حساس را نشان می دهد.

- محمود مزارع در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کیفیت هوا براساس اطلاعات ایستگاه های پایش فعال در میدان احمدآباد با شاخص 118، خیابان استانداری با شاخص 117، انقلاب با شاخص 105، بزرگراه خرازی با شاخص 127 و کاوه با شاخص 107 ناسالم برای گروه های حساس و در خیابان رودکی با شاخص 500 وضعیت خطرناک را نشان می دهد.

وی افزود: شاخص کیفی هوا در ایستگاه خیابان باهنر با شاخص 89، خیابان پروین با شاخص 70، رهنان با شاخص 69، فرشادی با شاخص 65، فیض با شاخص 82، میرزا طاهر با شاخص 56 و ورزشگاه میثاق با شاخص 72 در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

کارشناس امور آزمایشگاه های حفاظت محیط زیست استان اصفهان اضافه کرد: امروز هوای شهر سجزی با شاخص 142 ناسالم برای گروه های حساس و شاهین شهر با شاخص 69 و مبارکه با شاخص 79 در وضعیت قابل قبول ثبت شده ضمن اینکه ایستگاه های دولت آباد، خمینی شهر، نجف آباد و کاشان همچنان قطع است.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان به سبب استقرار جوی آرام و پایدار در سطح استان، غلظت آلاینده های جوی به ویژه در مناطق مرکزی و صنعتی از جمله کلانشهر اصفهان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان و سگزی ناسالم است

هوای اصفهان و سگزی ناسالم است