مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:302021-09-23سياسي

حفظ فرهنگ و آثار دفاع مقدس خدمت بزرگی به نسل های آینده ایران اسلامی است


فرهنگ دفاع مقدس و دستاوردهای عزت آفرین این دوره از تاریخ معاصر باید برای روایت به نسل های متمادی حفظ شود و این امر مهم ارزش هرگونه مجاهدت و تلاش شبانه روزی را دارد.

- فرهنگ دفاع مقدس و دستاوردهای عزت آفرین این دوره از تاریخ معاصر باید برای روایت به نسل های متمادی حفظ شود و این امر مهم ارزش هرگونه مجاهدت و تلاش شبانه روزی را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مهدی شریفیان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد لزوم بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: تاریخ ملت ما پر است از دوره هایی که مردم غیور ایران در برابر تجاوز بیگانگان قد علم کرده و با تکیه بر باورها و اعتقادات و آرمان های ملی و دینی خود توانسته از آزمون های سربلند عزت و مردانگی سربلند بیرون بیاید و دفاع مقدس ما در مقابل حملات گروه بزرگی از متجاوزین از پرافتخار ترین این دوران هاست.

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس و دستاوردهای عزت آفرین این دوره از تاریخ معاصر باید برای روایت به نسل های متمادی حفظ شود و این امر مهم ارزش هرگونه مجاهدت و تلاش شبانه روزی را دارد و نسل های آینده نیز می توانند از جوشان معنوی فرهنگ ایثار و مقاومت بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ فرهنگ و آثار دفاع مقدس خدمت بزرگی به نسل های آینده ایران اسلامی است

حفظ فرهنگ و آثار دفاع مقدس خدمت بزرگی به نسل های آینده ایران اسلامی است