مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:202021-09-23اجتماعي

کلاس اولی ها را چطور برای مدرسه آماده کنیم؟/چالش های کلاس حضوری تا آنلاین


پس از گذشت دو سال از تعطیلی حضوری مدارس به دلیل شیوع کرونا، قرار است امسال با تزریق واکسن دانش آموزان حضوری برگزار شود اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست با این حال آموزش و پرورش امروز (پنجشنبه) قرار است در مدارس جشن شکوفه ها برای کلاس اولی ها برگزار .

- مجازی و برخی دیگر هم یک تا دو روز در هفته را برای کلاس حضوری انتخاب کرده اند که البته این کلاس ها دارای دانش آموزان محدودی خواهد بود.

  حال از این بحث ها که بگذریم، خود آماده کردن کودکان برای رفتن به اولین سال مدرسه چالش خوبی برای خانواده ها است چرا که بچه ها درست است که قبل از آن به  پیش دبستانی و مهد رفته اند اما مدرسه دنیای جدیدی با تجربیات بیشتری است که می بایست خانواده ها ذهنیت خوب و مثبت برای بچه ها ایجاد کنند تا بچه ها هم علاوه بر علم آموزی بتوانند ساعات خوشی آنجا داشته باشند.

پس نخستین نکته که باید از سوی خانواده ها برای آماده کردن بچه ها به مدرسه رفتن رعایت شود، ایجاد ذهنیت مثبت از مدرسه است نه اینکه پدر و مادر مدام بگویند که وای از فردا باید صبح زود بیدار شویم و بچه ها باید به مدرسه بروند و دوباره روز از نو و روزی از نو! خوداین نوع طرز تفکر روی بچه ها اثر منفی می گذارد که قرار است مدرسه یک جایی سراسر با مشکلات و سختی ها باشد! **از خاطرات خوب مدرسه برای بچه ها بگویید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس اولی ها را چطور برای مدرسه آماده کنیم؟/چالش های کلاس حضوری تا آنلاین

کلاس اولی ها را چطور برای مدرسه آماده کنیم؟/چالش های کلاس حضوری تا آنلاین