مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:052021-09-23اقتصادي

حل مشکلات عشایر کرمانشاه نیازمند پیگیری مسئولان است


حل مشکلات عشایر استان کرمانشاه مانند نهاده و مشکلات درمانی نیازمند پیگیری مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد سعیدی صبح امروز در سفر به استان کرمانشاه در میان عشایر کوچ رو ایل ذوله حاضر و اظهار کرد: عشایر کشور از جمله اقشار پر تلاش در زمینه کمک به اقتصاد کشور هستند و همه مسئولان کشور باید تمام تلاش خود را در راستای به حداقل رساندن دغدغه های مردم به کار بگیرند.

وی افزود: در این دیدار شاهد مشکلاتی در بخش های مختلف از جمله کمبود نهاده های دامی، سرانه آرد مصرفی، مسائل درمانی و بهداشتی، نداشتن مرتع، عدم حمایت کافی از عشایر و … بودیم که تلاش می شود در راستای کاهش این دغدغه ها با مدیران و مسئولان مربوطه جلساتی برگزار و این مشکلات مطرح شود.

رییس سازمان بسیج عشایری کشور تصریح کرد: ما به عنوان سازمان بسیج عشایری کشور هر آنچه از مشکلات عشایر کوچ رو در استان کرمانشاه و دیگر استان ها که با کمک سپاه و بسیج حل شود به طور جدی پیگیری خواهیم کرد تا مشکلات برطرف و به نتیجه برسد.

سعیدی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حل مشکلات جامعه عشایری گفت: عشایر از جمله اقشار پر تلاش اما کم توقع کشور هستند که هم در دوران انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس ولایت مداری خود را به اثبات رسانده و تا به امروز یار و یاور نظام جمهوری اسلامی ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات عشایر کرمانشاه نیازمند پیگیری مسئولان است

حل مشکلات عشایر کرمانشاه نیازمند پیگیری مسئولان است