مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:052021-09-23سياسي

رییسی زمین سوخته تحویل گرفت/اصلاح طلبان پاسخگوی عملکرد روحانی باشند


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: رییسی کشور را در شرایط بسیار سختی تحویل گرفت و اصلاح طلبان هم باید پاسخگوی عملکرد ضعیف دولت روحانی باشند.

- در واکنش به اظهارات اخیر برخی از اصلاح طلبان که نسبت به وعده های دولت رییسی تردید ایجاد کرده و مدام از این دولت تازه مستقر شده مطالبه گری می کنند، اظهار کرد: در وهله اول این افراد باید پاسخگوی هشت سال ناکارآمدی و نالایقی دولت اصلاح طلب روحانی باشند و باید توضیح دهند که چرا آن دولت، کشور را به این وضعیت اسفبار رساند.

وی تأکید کرد: دولت روحانی کشور را با شرایط بسیار بدی تحویل دولت رییسی داده و به تعبیر دیگر، دولت رییسی یک زمین سوخته را تحویل گرفته و برای آنکه اوضاع کشور به هشت سال قبل بازگردد و بهبود پیدا کند، همه ما باید صبر کنیم تا دولت مردمی برنامه های خود را عملیاتی کند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت مردمی باید به صورت جهادی و میدانی کار کند تا بتواند کشور را به وضعیت سابق بازگرداند و مشکلات اساسی مردم را مرتفع سازد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقادات اصلاح طلبان از دولت رییسی از روی انصاف و عدالت نیست و آنان این مطالب را از روی غرض ورزی مطرح می کنند، گفت: از آنجایی که این جریان سیاسی از جایگاه قدرت سقوط کردند و در برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی زمین سوخته تحویل گرفت/اصلاح طلبان پاسخگوی عملکرد روحانی باشند

رییسی زمین سوخته تحویل گرفت/اصلاح طلبان پاسخگوی عملکرد روحانی باشند