مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 05:552021-09-23اجتماعي

آغاز واکسیناسیون دانش آموزان کرمانی/ فعالیت حضوری مدارس از آبان


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان از آغاز واکسیناسیون دانش آموزان متولد سال های 82 تا 83 در استان خبر داد.

- ماشاالله میرزاحسینی امروز اول مهرماه درباره بازگشایی مدارس در استان کرمان اظهار کرد: آموزش مدارس به صورت مجازی از روز شنبه سوم مهرماه جاری در سطح استان آغاز می شود اما در مدارس با جمعیت دانش آموزی کمتر از 15 نفر و مدارس روستایی و عشایری آموزش حضوری خواهد بود.

وی افزود: در مدارس بزرگ و پر تراکم تا پایان مهرماه، آموزش به صورت مجازی بوده و از پایان مهرماه و در نیمه اول آبان ماه به صورت نوبت بندی و برنامه ریزی شده، شاهد فعالیت حضوری مدارس خواهیم بود.

میرزا حسینی با اشاره به این که از اول تا نیمه آبان، مدارس بر اساس جمعیت نوبت بندی انجام داده و کلاس های حضوری را دایر می کنند، توضیح داد: تا آن زمان وضعیت بیماری کرونا هم فروکش خواهد کرد و واکسیناسیون هم نگرانی ها را کمتر کرده و براساس آمادگی و نوبت بندی آموزش حضوری هم انجام خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان تصریح کرد: نوبت اول واکسیناسیون که از طریق سامانه وزارت بهداشت اعلام شده و هم اکنون برای متولدین 82تا 83 در حال انجام است و برای گروه های بعدی هم مجدداً اطلاع رسانی می شود؛ یکی از پیشنهادات هم این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون دانش آموزان کرمانی/ فعالیت حضوری مدارس از آبان

آغاز واکسیناسیون دانش آموزان کرمانی/ فعالیت حضوری مدارس از آبان