مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 05:352021-09-23سياسي

روایت بانویی که از 5 سالگی زبان گویای ناشنوایان است


اعظم جاویدی، بانویی است که 16 سال فعالیت افتخاری برای ناشنوایان داشته است، فعالیت های وی از دادن مشاوره ازدواج و حل اختلافات خانوادگی ناشنوایان تا معرفی ازدواج و مترجمی زبان اشاره گسترده است و گاهی تمام طول هفته درگیر فعالیت برای آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، روز جهانی ناشنوایان و زبان اشاره در تقویم جهانی 30 سپتامبر مصادف با یک مهر است و شعار جهانی این روز شنوایی برای زندگی، اجازه ندهید کم شنوایی محدودتان کند.

انتظار می رود روزی که به نام ناشنوایان نام گذاری شده، روز شنیده شدن آنها و احقاق حقوق برابر آنها با افراد عادی جامعه از سوی نهادهای دولتی و مردمی باشد و به مشکلات ناشنوایان از جمله شناسایی و بهبود زندگی روزمره و همچنین فراهم کردن شرایط تحصیل و اشتغال توجه ویژه ای شود.

مطلع شدیم در راستای تکریم و خدمت رسانی به جامعه ناشنوایان، کانون ناشنوایان خراسان رضوی با 4 هزار و 500 عضو و 30 نفر پرسنل افتخاری در مشهد مشغول به فعالیت است و گفت وگوی زیر حاصل دقایقی هم کلامی با اعظم جاویدی یکی از پرسنل قدیمی این کانون است.

آموزش احکام و اخلاق و قرآن به ناشنوایان فارس: چطورشد به این حرفه وارد شدید و به این فکر افتادید که به ناشنوایان احکام را با زبان اشاره آموزش دهید؟ من اولین پرسنل افتخاری کانون ناشنوایان خراسان رضوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بانویی که از 5 سالگی زبان گویای ناشنوایان است

روایت بانویی که از 5 سالگی زبان گویای ناشنوایان است