مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 05:152021-09-23اجتماعي

واکسیناسیون دانش آموزان زیر 12 سال نیاز نیست


سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فعالیت آموزشی در 110 کشور جهان به صورت حضوری است، گفت: روز شنبه سوم مهر 1400، آموزش دانش آموزان را در «شاد» آغاز می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی در انتهای الوند ، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: کرونا خسارات زیادی به بخش های کشور وارد کرد، اما فکر می کنم آسیبی که به نظام تعلیم و تربیت وارد کرد، شاید غیرقابل برآورد و غیر قابل جبران است.

وی به ذکر مثال هایی پرداخت و ادامه داد: آسیب هایی از حیث فردی مانند پرخاشگری، افسردگی، رفتار های پرخطر و وجود مشکل در مهارت ارتباطی به دانش آموزان وارد شده است؛ همچنین فراموش نکنیم که دانش آموزان بسیاری از آموزه ها و ارزش های فرهنگی را در تعاملات و ارتباطات اجتماعی یاد می گیرند.

کاظمی با بیان اینکه امروزه دانش آموزان ما از درک مهربانی محرومند، گفت: این موارد در کنار آسیب های فضای مجازی است؛ خسارت هایی که کرونا به نظام تعلیم و تربیت وارد کرد، آنقدر زیاد و عمیق است که قطعا در آینده یک شکاف و گسست در تربیت نسلی ایجاد می کند.

وی با اشاره به تجربه جهانی در آموزش، افزود: اکثر کشور ها آخرین جایی که بستند و اولین جایی که باز کردند، مدرسه بود؛ در حال حاضر فعالیت آموزشی 110 کشور جهان به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون دانش آموزان زیر 12 سال نیاز نیست

واکسیناسیون دانش آموزان زیر 12 سال نیاز نیست