مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 05:102021-09-23بين الملل

شهادت آزاده فلسطینی مبتلا به سرطان در نتیجه اهمال پزشکی صهیونیست ها


یک اسیر فلسطینی که در زندان های رژیم صهیونیستی به سرطان مبتلا شده و با حال وخیم به بیمارستان منتقل شده بود، به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، باشگاه الاسیر ویژه رسیدگی به امور اسرای فلسطینی اعلام کرد، آزاده فلسطینی حسین مسالمه که دوران سختی را در زندان های رژیم صهیونیستی گذراند در بیمارستان الاستشاری رام الله به شهادت رسید.

بر اساس گزارش معا ، مسالمه در زندان صهیونیست ها به سرطان مبتلا شد و در نتیجه اهمال پزشکی این رژیم بیماری وی به شدت تشدید شد.

وی از لحظه آزادی در فوریه 2021 در بیمارستان صهیونیستی هداسا بود و حدود یک هفته پیش به بیمارستان رام الله منتقل شده بود.

باشگاه الاسیر، رژیم صهیونیستی را مسؤول شهادت این اسیر فلسطینی اعلام کرد و افزود، جنایت اهمال پزشکی در قبال این اسیر اتخاذ شده همانطور که این جنایت در قبال صدها اسیر دیگر نیز انجام می شود.

این نهاد فلسطینی افزود، حال مسالمه از سال گذشته میلادی وخیم بوده و بیش از یک ماه درد می کشیده است اما اداره امور زندان های رژیم صهیونیستی در انتقال وی به بیمارستان تعلل کرده و سیاست اهمال پزشکی سازماندهی شده قتل آرام را در قبال وی پیش گرفته است پس از انتقال دیرهنگام مسالمه به بیمارستان مشخص می شود که وی به سرطان خود مبتلاست و بیماری در مرحله پیشرفته ای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت آزاده فلسطینی مبتلا به سرطان در نتیجه اهمال پزشکی صهیونیست ها

شهادت آزاده فلسطینی مبتلا به سرطان در نتیجه اهمال پزشکی صهیونیست ها