مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 04:552021-09-23پزشكي

بیمارستان 96 تختخوابی در دهلران احداث می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه بیمارستان 96 تختخوابی در دهلران احداث می شود، گفت: توسعه زیرساخت های درمانی در دهلران جزو اولویت های این دانشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهرف محمد کریمیان عصر پنجشنبه در سفر به شهرستان دهلران اظهار کرد: طبق رایزنی های به عمل آمده، قرار است به واسطه نزدیکی بیمارستان شهدای دهلران به چشمه گوگرد و خرابی و فرسودگی تجهیزات درمانی آن، یک بیمارستان 96 تختخوابی جایگزین این بیمارستان شود.

وی افزود: این طرح مورد موافقت قرار گرفته و اقدامات مربوط به مسائل تفاهمنامه ای آن توسط دانشگاه علوم پزشکی ایلام و وزارتخانه های بهداشت و نفت در حال انجام است و این تفاهمنامه به زودی امضا خواهد شد و مقدمات احداث آن آغاز می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اضافه کرد: همچنین با رایزنی های انجام شده با مسئولان وزارت بهداشت، دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری بیمارستان شهدای دهلران نیز از سوی این وزارتخانه تامین شد اما به دلیل شرایط بیمارستان و نزدیکی آن به چشمه گوگرد، تمام زیرساخت ها و تاسیسات لوله ای آن دچار پوسیدگی شده بود که مجبور شدیم این تاسیسات را به طور کامل تعویض کنیم.

کریمیان افزود: یکی از مطالبات مردم شهرستان دهلران استقرار دستگاه سی تی اسکن بوده که با توجه به خرابی ها و تعمیرات بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 96 تختخوابی در دهلران احداث می شود

بیمارستان 96 تختخوابی در دهلران احداث می شود