مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 04:502021-09-23اقتصادي

بازار آشفته بلیت های اربعین حسینی در اصفهان


در حالی که قیمت مصوب بلیت های رفت و برگشت عراق از مبدا اصفهان برای شرکت در مراسم عزاداری اربعین حسینی پنج میلیون اعلام شده، اما به نظر می رسد در بازار خبری از این قیمت ها نباشد.

- در دومین اربعین کرونایی، عراق شرایط ویژه ای را برای حضور زائران ایران پیش بینی کرد.

عراق اعلام کرد که برای حضور در مراسم عزاداری اربعین حسینی، تنها 30 هزار ایرانی را پذیرش می کنند و این افراد حتماً باید از مرزهای فرودگاهی وارد مرز عراق شوند و تست PCR منفی که حداقل 72 ساعت پیش از پرواز گرفته شده را دارا باشند.

با توجه به استقبال میلیونی ایرانی های دل باخته راه عاشقی امام حسین (ع) از مراسم عزاداری اربعین، مشخص بود که با وجود این این شروط تقاضا برای پروازها و ویزای عراق به شدت افزایش خواهد یافت.

از همین روی سازمان هواپیمایی کشور با همکاری سازمان حج و زیارت و همچنین دفاتر خدمات مسافرتی و شرکت های هواپیمایی قیمت مصوبی برای بلیت های نجف و بغداد اعلام کردند.

قیمتی که از مبدا اصفهان با یک ساعت و 10 دقیقه ساعتِ پروازی برای بلیت رفت سه میلیون و 200 هزار تومان اعلام شد و برای پرواز رفت و برگشت پنج میلیون تومان.

اما پیگیری های میدانی خبرنگار مهر حاکی از این است که این قیمت ها تقریباً در کمتر دفتر مسافرتی رعایت شده و اکثر قیمت های اعلام شده به مسافران بیش از این حرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار آشفته بلیت های اربعین حسینی در اصفهان

بازار آشفته بلیت های اربعین حسینی در اصفهان