مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 21:352021-09-22سياسي

همکاری مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حوزه هنری لرستان


آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حوزه هنری لرستان به منظور «کاربرد هنر در فریضه امر به معروف و نهی از منکر» برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان ستاد  امر به معروف و نهی از منکر و حوزه هنری لرستان به منظور کاربرد هنر در فریضه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

رییس حوزه هنری لرستان در این نشست اظهار داشت: اصل مترقی امر به معروف و نهی از منکر مسیرراه و مسیر رسیدن است.

محمد کرم الهی افزود: این اصل تنها نباید در دایره زبان محصور بماند بلکه باید در رفتار، افکار و  عمل و اندیشه ما نمود و بروز و تجلی واقعی داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت بهره گیری از فرصت هنر متعالی در راستا نهادینه سازی ارزش هایی چون امر به معروف و نهی از منکر، بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر دعوت به نیکی ها و پرهیز از زشتی هاست.

کرم الهی با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مرکز برنامه ریزی برای تقویت و تحکیم این ارزش هاست، افزود: حوزه های هنری انقلاب اسلامی در استان هم وظیفه  بسط و گسترش ارزش های انقلاب اسلامی را دارند.

وی با بیان اینکه بسط و گسترش ارزش های انقلاب چیزی جز دعوت به نیکی ها و پرهیز از زشتی ها نیست، ادامه داد: انعقاد این تفاهم نامه فرصتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حوزه هنری لرستان

همکاری مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حوزه هنری لرستان