مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 18:502021-09-22ورزشي

عبدالحمید احمدی: عرصه ورزش محل تجلی منویات رهبر انقلاب می شود


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، اهمیت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه ورزش را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد که عرصه ورزش محل تجلی منویات رهبر انقلاب می شود.

- اولین نشست وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی؛ عبدالحمید احمدی: عرصه ورزش محل تجلی منویات رهبر انقلاب می شود معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، اهمیت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه ورزش را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد که عرصه ورزش محل تجلی منویات رهبر انقلاب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در اولین نشست وزیر ورزش و جوانان در دولت سیزدهم، به مرور بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار قهرمانان المپیک و پارالمپیک ایران در بازی های 2020 توکیو پرداخت.

وی فرازهای مختلف بیانات مقام معظم رهبری را در ابعاد فرهنگی، قهرمانی، حجاب اسلامی بانوان ورزشکار، مقابله با رژیم صهیونیستی، کیفی سازی در ورزش بین المللی اهمیت تواید داخل، جلوه های رفتار جوانمردانه و معنوی ورزشکاران ایرانی مورد توجه قرار داد و تاکید کرد که جامعه ورزش کشور در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب حرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالحمید احمدی: عرصه ورزش محل تجلی منویات رهبر انقلاب می شود

عبدالحمید احمدی: عرصه ورزش محل تجلی منویات رهبر انقلاب می شود