مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 18:202021-09-22بين الملل

موسسه گالوپ: محبوبیت بایدن پس از 8 ماه به پایین ترین میزان رسید


تازه ترین نظرسنجی یک موسسه معتبر آمریکایی حکایت از افت محبوبیت «جو بایدن» رییس جمهور ایالات متحده بین شهروندان این کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس نظرسنجی جدید موسسه گالوپ که روز چهارشنبه منتشر شد، میزان محبوبیت جو بایدن رییس جمهور آمریکا پس از هشت ماه ریاست جمهوری به 43 درصد کاهش یافته که پایین ترین میزان تاکنون است.

به نوشته وبگاه از 1 سپتامبر تا  17 سپتامبر انجام شد و برای اولین بار بود که اکثریت ازعملکرد کاری بایدن ناراضی بودند و 53 درصد از شهروندان آمریکایی نظر منفی نسبت به وی داشتند.

این نظرسنجی نشان داد که میزان محبوبیت بایدن در میان طرفداران حزب دموکرات همچنان بالاست.

رای دهندگان مستقل کمترین میزان اعتبار را برای بایدن ثبت کردند و تنها 37 در صد نظر مساعدی به او داشتند که افت قابل ملاحظه ای از بالاترین میزان 61 درصدی او در اولین ماه ریاست جمهوری را نشان می دهد.

این نظرسنجی نشان داد که بایدن به دلیل نحوه برخوردش در تخلیه آمریکایی ها و افغانستانی ها از افغانستان، به ویژه پس از انفجار انتحاری داعش در فرودگاه کابل که منجر به کشته شدن 13 نظامی آمریکایی و دستکم 169 غیر نظامی افغانستانی شد، مورد انتقاد دو حزبی در این کشور قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسه گالوپ: محبوبیت بایدن پس از 8 ماه به پایین ترین میزان رسید

موسسه گالوپ: محبوبیت بایدن پس از 8 ماه به پایین ترین میزان رسید