مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 15:202021-09-22سياسي

قانونی بودن اقدامات گروه های جهادی نیازمند مصوبات مجلس وقانون است


فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان با یادآوری اینکه بسیج سازندگی و گروه های جهادی در مناطق محروم فعالیت می کنند، گفت: قانونی بودن اقدامات گروه های جهادی نیازمند مصوبات مجلس و قانون است.

- ، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز چهارشنبه در جلسه طرح حمایت از گروه های جهادی با اصلاح قانون اختیارات سازمان بسیج سازندگی که با حضور مجمع نمایندگان خوزستان برگزار شد، گفت: بسیج سازندگی و گروه های جهادی در مناطق محروم فعالیت می کنند.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در ادامه تأکید کرد: بحث قانونی بودن اقدامات گروه های جهادی یکی از موضوعات مهم است که بخشی از آنها می تواند توافقاتی باشد که باید با ادارات در سازمان ها انجام شود؛ همچنین در این اقدامات ممکن است که فرد یا افراد آسیب بینند، مجروح یا شهید می شوند که حل این گونه مسائل نیازمند مصوبات مجلس و قانون است.

وی با تأکید بر اینکه خوزستان بیشترین آسیب را در جنگ دیده است، افزود: بخشی از این مسائل در رابطه با تأییدیه های افراد حاضر در جبهه بود که نیاز به قانون و مصوبات مجلس دارد که بنا شده این موارد پیگیری شود.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: بخش عمده ای از مباحث مطرح شده در این جلسه در راستای کارهای جهادی بود که با نمایندگان بحث شده تا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونی بودن اقدامات گروه های جهادی نیازمند مصوبات مجلس وقانون است

قانونی بودن اقدامات گروه های جهادی نیازمند مصوبات مجلس وقانون است