مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 13:552021-09-22سياسي

هزینه کنسلی لغو پروازهای اربعین برداشته شد


ارائه خدمات دو مرکز درمانی در کربلا و نجف به زائران ایرانی، راه اندازی کمیته رسیدگی به تخلفات پروازهای اربعین از جمله خبرهای مهم 31 شهریور در رابطه با اربعین 1400 بود.

- ؛ گروه جامعه_ فاطمه میرزاجعفری: یکی از خبرهای مهم 24 ساعت گذشته در خصوص اربعین 1400 انتشار فیلمی در شبکه های مجازی بود که با عنوان پرواز زائران اربعین با هواپیمای غیر مسافربری و بدون رعایت پروتکل بهداشتی بود که سر و صدای زیادی به پا کرد اما احمد محمدی فر، دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با تاکید بر اینکه هیچ مورد و گزارشی از حضور مردم در مرزهای چهارگانه کشور، شلمچه، مهران، چذابه و خسروی وجود ندارد؛ گفت: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی آرشیوی است.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اظهار اینکه امسال طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مرزهای زمینی کشور به سمت عراق بسته است؛ از مردم عزیز ایران خواست تحت هیچ شرایطی به سمت مرزهای کشور برای حضور در مراسم امسال اربعین حسینی حرکت نکنند.

وی تأکید کرد: در اربعین امسال تنها از طریق مرزهای هوایی زائرین به عراق اعزام می شوند.

هزینه کنسلی لغو پروازهای اربعین برداشته شد ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی در جلسه ای به ریاست معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی مصوب کرد: از 30 شهریور تا 10 مهر 1400 در صورت کنسلی بلیت زائران باید کل وجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کنسلی لغو پروازهای اربعین برداشته شد

هزینه کنسلی لغو پروازهای اربعین برداشته شد