مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 13:302021-09-22حوادث

دستگیری کلاهبردار اینترنتی ساکن ترکیه


فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی ساکن ترکیه خبر داد.

- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش و اقدام ویژه کارشناسان سایبری پلیس فتا، یکی از اعضا اصلی باند فیشینگ کاران ساکن کشور ترکیه، به محض ورود به شهر بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، سردار حیدر سوسنی روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: از سال گذشته چندین نفر مالباخته به پلیس فتا مرکز استان مراجعه و اعلام داشتند که موجودی حساب های بانکی آنها از سوی افرادی ناشناس و به صورت اینترنتی برداشت و به سرقت رفته که در تحقیقات اولیه مشخص شد تمام وجوه حاصل از جرایم به چند شماره حساب خاص منتقل و متهم یا متهمان نیز از یک شماره همراه مشخص استفاده کردند.

وی بیان کرد: پس از احضار صاحب شماره حساب و تلفن همراه معلوم شد این شماره حساب بانکی و شماره همراه در اختیار وی نبوده و از سرنوشت آنها اطلاعی ندارد.

سوسنی ادامه داد: با پی گیری سرنخ های دیجیتال مجرمانه، هویت واقعی متهم اصلی که از بستگان صاحب حساب بود شناسایی و مشخص شد متهم بوشهری و ساکن خارج از کشور است و تمامی برداشت ها و سرقتهای اینترنتی از سوی اعضا یک باند از همدستان این فرد در قالب طراحی درگاه های بانکی و سایت های خرید جعلی انجام شده و همگی ساکن کشور ترکیه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی ساکن ترکیه

دستگیری کلاهبردار اینترنتی ساکن ترکیه