مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-22اقتصادي

آمادگی خراسان شمالی برای ایجاد کانون خیرین کارآفرین


معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی از آمادگی استان برای ایجاد کانون خیرینِ کارآفرین خبر داد و گفت: هدف از راه اندازی این کانون ایجاد اشتغال برای اقشار محروم جامعه است.

- ، محمود قنبری ظهر چهار شنبه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری خراسان شمالی از آمادگی استان برای اجرای طرح ایجاد کانون خیرینِ کارآفرین خبر داد و اظهار داشت: هدف از راه اندازی کانون خیرین کارآفرین، ایجاد اشتغال برای اقشار محروم، کم درآمد و بی بضاعت جامعه است.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: استان خراسان شمالی دارای ظرفیت های خوبی برای ایجاد اشتغال است که با کمک این کانون ها و شرکت های دانش بنیان می توانیم دغدغه اشتغال جوانان و به ویژه اقشار محروم جامعه را برطرف کنیم و در ادامه تعداد افراد مستمری بگیر و تحت پوشش نهادهای حمایتی استان کاهش یابد.

وی با تاکید بر لزوم جذب اعتبارات تبصره 16، افزود: در سال جاری جذب این اعتبارات باید به طور صد درصد تحقق یابد.

بررسی آخرین وضعیت اعتبارات تبصره 18 از دیگر مصوبات این نشست بود که قنبری در این خصوص گفت: با توجه به اینکه نرخ مشارکت اقتصادی استان خراسان شمالی بالاتر از میانگین کشوری است باید تلاش کنیم نرخ بیکاری در استان کاهش یابد و در راستای تحقق این هدف باید توجه جدی به نرخ اشتغال ناقص نیز داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی خراسان شمالی برای ایجاد کانون خیرین کارآفرین

آمادگی خراسان شمالی برای ایجاد کانون خیرین کارآفرین