مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:502021-09-22اقتصادي

بانک ها در روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی تسهیل کنند


استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: بانک ها در راستای پشتیبانی و مانع زدایی از بخش تولید، روند پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی را تسهیل کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: بانک ها در راستای پشتیبانی و مانع زدایی از بخش تولید، روند پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی را تسهیل کنند.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازپرداخت تسهیلات ابلاغی این کارگروه از سوی بانک های استان، گفت: ارائه گزارش به معنی زیر سوال بردن زحمات نظام بانکی نیست؛ اما در مسأله تولید، انتظار بیشتری از بانک ها داریم.

وی افزود: در سال پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، کارها باید سرعت بگیرد و روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی و تأمین نقدینگی این واحدها تسهیل شود.

پورمحمدی با بیان اینکه عملکرد کارگروه تسهیل استان در سطح کشور نمونه است، افزود: اختیارات لازم به این کارگروه تفویض شده و اگر موانع و مشکلاتی در مسیر اجرای مصوبات آن وجود دارد باید در داخل استان حل شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین درخصوص مصوبه کارگروه تسهیل مبنی بر اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی برای تأمین ژنراتور برق، گفت: واحدهای تولیدی و صنایع در ماه های اخیر همراهی خوبی با شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها در روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی تسهیل کنند

بانک ها در روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی تسهیل کنند