مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-22سياسي

130 کارگاه اشتغال خرد خانگی بسیج سازندگی در قاینات به بهره برداری رسید


مراسم افتتاح 130 کارگاه اشتغال خرد خانگی با حضور رییس بسیج سازندگی کشور، به نمایندگی از این کارخانه ها در قاینات به بهره برداری رسید - سردار محمد زهرایی  رییس بسیج سازندگی کشور در مراسم افتتاح 130 کارگاه اشتغال خرد خانگی که به نمایندگی از این کارخانه ها که در قاینات به بهره برداری رسید، اظهار داشت: بسیج به عنوان یک نهاد تسهیل گر بین امام امت و امت قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جوانان دهه 70 و 80 داریم که در گروه های جهادی فعالیت داشته و اینها همه بیمه انقلاب هستند افزود: اگر مدیریت و مسئولیت را به نسل جدید انقلاب که رویش انقلاب است واگذار کنیم در گام دوم انقلاب که بارها مقام معظم رهبری در آن از جوانان و نوجوانان نام بردند به تمدن نوین اسلامی خواهیم رسید.

رییس بسیج سازندگی کشور بیان کرد: در پنج مرحله انقلاب اسلامی تا تمدن اسلامی از خود انقلاب که انفجار نور بود از استقرار حکومت اسلامی که شکل گرفت تا دولت سازی اسلامی که گام سوم است برای رسیدن به تمدن اسلامی فاصله داریم.

بدون دولت سازی اسلامی کمتر میتوان امیدوار بود که جبهه سازی و کار اجتماع سازی اسلامی صورت بگیرد و اگر این دو گام برداشته نشود صدالبته تمدن نوین اسلامی دچار مشکل خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 کارگاه اشتغال خرد خانگی بسیج سازندگی در قاینات به بهره برداری رسید

130 کارگاه اشتغال خرد خانگی بسیج سازندگی در قاینات به بهره برداری رسید