مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:352021-09-22اقتصادي

کم توجهی به «حفاظت از خاک» به عنوان یک اولویت در حوزه کشاورزی


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: حفاظت از خاک یکی از اولویت هایی است که در چند سال گذشته مورد کم توجهی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، عطاالله ابراهیمی در همایش کشت پاییزه چهارمحال و بختیاری به ضرورت خودکفایی کشور در تولید محصولات کشاورزی در راستای امنیت غذایی اشاره کرد و گفت: بخش کشاورزی اثر مستقیمی بر تامین امنیت غذایی دارد و زمینه خودکفایی و استقلال کشور در زمینه تولید محصولات غذایی را فراهم می کند در واقع امنیت غذایی ارزش و جایگاه فراتر از این دارد که با یک نگاه اقتصادی بتوان به حوزه کشاورزی و تامین امنیت غذایی کم توجهی کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کشاورزی علاوه بر تولید مواد غذایی و امنیت غذایی در ایجاد اشتغال و افزایش صادرات نیز تاثیرگذار است، افزود: برای ایجاد همین میزان فرصت شغلی ایجاد شده در حوزه کشاورزی، در حوزه صنعت به هزاران میلیارد سرمایه نیاز است.

وی ادامه داد: بخش کشاورزی به عنوان پیش نیاز توسعه کشور است و کشورهایی که در این حوزه سرمایه گذاری بیشتر داشته باشند، موفق تر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم توجهی به «حفاظت از خاک» به عنوان یک اولویت در حوزه کشاورزی

کم توجهی به «حفاظت از خاک» به عنوان یک اولویت در حوزه کشاورزی