مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-22بين الملل

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به دیدار همتای روسیه ای خود رفت


رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا امروز چهارشنبه در ضمن پیش زمینه تلاش های کشورش برای کسب حق استقرار پایگاه نظامی و دیگر تدابیر پشتیبانی مبارزه با تروریسم در کشورهای هم مرز با افغانستان به دیدار همتای روسیه ای خود رفت.

- رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا امروز چهارشنبه در ضمن پیش زمینه تلاش های کشورش برای کسب حق استقرار پایگاه نظامی و دیگر تدابیر پشتیبانی مبارزه با تروریسم در کشورهای هم مرز با افغانستان به دیدار همتای روسیه ای خود رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این در حالی است که مسکو با این درخواست آمریکا مخالفت کرده است.

نشست امروز ژنرال مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا و ژنرال والری گراسیموف، رییس ستاد کل ارتش روسیه در زمانی مهم پس از خروج نظامی آمریکا از افغانستان انجام می شود.

آمریکا حالا بدون داشتن نیرو در عرصه میدانی، برای رصد شبه نظامی القاعده و داعش در افغانستان و تضمین عدم تجمیع قوای آنها و بروز تهدیدشان علیه آمریکا و هم پیمانانش نیاز به انعقاد توافقات بیشتری برای ایجاد پایگاه، اشتراک اطلاعات و توافقات دیگر دارد.

پیشتر در ماه ژوییه سرگیی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت، مسکو به آمریکا نسبت به هرگونه استقرار سربازانش در کشورهای هم مرز با افغانستان هشدار می دهد و آن را غیرقابل قبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به دیدار همتای روسیه ای خود رفت

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به دیدار همتای روسیه ای خود رفت