مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-22اقتصادي

زنجان به یکی از قطب های تولید شوینده در کشور تبدیل شده است


استاندار زنجان با بیان اینکه زنجان به یکی از قطب های تولید شوینده در کشور تبدیل شده است،گفت: کسب این مهم برای استان باعث افتخار است.

- ، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه منطقه ویژه اقتصادی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه استان زنجان در حوزه افتتاح پروژه هایی که نیازهای کشور را برطرف می کند پیشتاز است، گفت: طی سال 97 حدود 6 کارخانه در مجموعه تولید کننده مواد بهداشتی و شوینده داشتیم که مواد اولیه آنها هم از جای دیگر تامین می شد و امروز مجموعه تولیدی های شرکت گلرنگ در حال حاضر به 13 کارخانه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه زنجان به یکی از قطب های تولید شوینده در کشور تبدیل شده است، اظهار کرد: کسب این مهم برای استان باعث افتخار است.

استاندار زنجان گفت: صادرات کالا در استان طی دو سال گذشته رشد خوبی داشته و صادرات شمش و سوییچ های صادراتی ترانسفو در بازار جهانی گران قیمت بوده و باعث شده تا صادرات چرخه خوبی طی کند.

حقیقی با بیان اینکه مسائل منطقه ویژه اقتصادی زنجان از همان ابتدا باید در چارچوب قانون پیش رود، تاکید کرد: این مهم باعث می شود تا در آینده مشکلی رخ ندهد و از امروز باید با سازمان منطقه ویژه اقتصادی در خصوص برنامه ها و مصوبات این منطقه تبادل نظر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان به یکی از قطب های تولید شوینده در کشور تبدیل شده است

زنجان به یکی از قطب های تولید شوینده در کشور تبدیل شده است