مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-22سياسي

اجرای200 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در لارستان


همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 200 ویژه برنامه ر لارستان برگزار می شود.

- جلیل حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حفظ و نشر آثار دفاع مقدس وظیفه همگانی است که به همین منظور می طلبد با ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی اهداف و آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس در بین نسل های آینده ترویج و تبیین شود.

وی افزود: همه آحاد جامعه باید برای حفظ ارزش ها و نشر آثار ارزشمند دفاع مقدس برنامه ریزی کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های آینده انتقال دهند.

وی بر لزوم توجه ویژه به آثار ماندگار و اثر گذار دفاع مقدس در ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت اشاره کرد و گفت: باید تلاش شود تا برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اثر گذار باشد.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه اینکه نسل امروز آنگونه که باید دوران انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکرده اند، بیان کرد: همه ما وظیفه داریم با توجه به ذائقه و خواسته های نسل جدید فرهنگ دفاع مقدس را گسترش و به نسل های جدید انتقال دهیم.

حسنی تاکید کرد: با توجه به شرایط ویژه بیماری کرونا ممکن است بسیاری از برنامه ها به صورت حضوری برگزار نشود، اما تولید محتوی و با ساخت انواع کلیپ ها، تصاویر و خاطرات رزمندگان دفاع مقدس در راستای معرفی ارزش های دفاع مقدس و نشر در فضای مجازی و رسانه ها، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای200 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در لارستان

اجرای200 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در لارستان