مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-22اقتصادي

برخی در تلاش برای دو نرخی کردن سبوس و ایجاد رانت هستند


یک کارشناس حوزه آرد، نان و گندم با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلو سبوس برای دامداران 3500 تومان است گفت: برخی افراد در تلاش برای دو نرخی کردن سبوس و ایجاد رانت در این بخش هستند.

- یک کارشناس حوزه آرد، نان و گندم با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلو سبوس برای دامداران 3500 تومان است گفت: برخی افراد در تلاش برای دو نرخی کردن سبوس و ایجاد رانت در این بخش هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا چندی پیش مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران در مصاحبه ای اعلام کرد در مرداد ماه دامداران و شرکت ها در سامانه سبوس، سبوس مورد نیاز خود را با قیمت 1400 تومان خریداری کردند ولی این اقلام به آنها تحویل داده نشد و کارخانه داران نه تنها این قیمت تعیین شده در سامانه را رعایت نکردند بلکه حتی اعلام کردند براساس نامه های وزارت صمت دامداران بایستی سبوس را با قیمت 4000 تا 4500 تومان خریداری کنند.

دامداران نیز تمایل به خرید سبوس با قیمت های بالا نداشتند و این سبوس ها بر روی هم انباشته شد.

در نهایت به دلیل این انباشت و رطوبت بالا تمام این سبوس ها کپک زد.

وی همچنین با اشاره به اینکه وقتی قیمت سبوس در سامانه 1400 تومان تعیین شده فروش آن بیش از این قیمت معنی ندارد، عنوان کرد که متاسفانه در شهریورماه هم سبوس با قیمت 1400 تومان در سامانه قرار گرفته ولی هنوز به دامداران تحویل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی در تلاش برای دو نرخی کردن سبوس و ایجاد رانت هستند

برخی در تلاش برای دو نرخی کردن سبوس و ایجاد رانت هستند