مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-22سياسي

رزمایش شهید سلیمانی در شرق شیراز برگزار می شود


فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز، گفت: رزمایش شهید سلیمانی در شرق این کلانشهر با توزیع 5 هزار بسته معیشتی برگزار می شود.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز، گفت: رزمایش شهید سلیمانی در شرق این کلانشهر با توزیع 5 هزار بسته معیشتی برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار احمد جعفری چهارشنبه 31 شهریورماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: دفاع مقدس اگرچه همچنان ادامه دارد، اما آن هشت سال، دورانی بی نظیر و حیات بخش برای ملت ایران بود.

او، دفاع مقدس را اوج افتخارات ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، گنجینه ای گرانبهاست که باید از آن به تناسب زمان استفاده کرد.

جعفری همچنین با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس ناحیه احمدبن موسی(ع) سپاه شیراز، اعلام کرد که 410 برنامه عمومی و شاخص در محدوده شرق شیراز در این هفته برگزار خواهد شد.

او اجرای رزمایش کمک مومنانه با میدان داری پایگاه های مقاومت با توزیع 5هزار بسته معیشتی، شهدای آبروی محله با تجلیل از شهدای محلات در سطح حوزه استحفاظی شرق شیراز، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان، افتتاح 7کارگاه اشتغالزایی و احداث 2کارگاه، افتتاح دو مرکز کاریابی، اعزام نمادین رزمندگان به جبهه ها، زنگ مقاومت در مدارس شرق شیراز و جشنواره مالک اشتر را از جمله برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش شهید سلیمانی در شرق شیراز برگزار می شود

رزمایش شهید سلیمانی در شرق شیراز برگزار می شود