مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-22سياسي

پل دهبکری بم بعد از گذشت 18 سال هنوز مشکل دارد


نماینده مردم شهرستان های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان در مجلس با اشاره به پروژه پل منطقه «دهبکری» که نزدیک به 18 سال هنوز مشکل دارد، گفت: برای چهارمین مرحله این پل به مناقصه گذاشته شده که متاسفانه پیمانکار مجددا انصراف داده و پیمانکار دیگری برای آن در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم شهرستان های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان در مجلس با اشاره به پروژه پل منطقه دهبکری که نزدیک به 18 سال هنوز مشکل دارد، گفت: برای چهارمین مرحله این پل به مناقصه گذاشته شده که متاسفانه پیمانکار مجددا انصراف داده و پیمانکار دیگری برای آن در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان بم در بخش دهبکری در پاسخ به سئوالات خبرنگاران با انتقاد از برخی رویکردها که با اشتغال و سرمایه گذاری همراه نبوده، اظهار کرد: اصلی ترین مطلب بحث سرمایه گذاری در مناطق است که به شکل اصولی بتوانیم ساماندهی کنیم و درست است که اگر زیرساخت ها فراهم شود اشتغال ایجاد می شود اما باید مشکلات با برنامه ریزی حل شود .

وی درخواست عمران و آبادانی را حق مردم دانست و افزود: عمران و آبادانی حق مردم است اما باید تلاش کنیم به اندازه ظرفیت کشورمان کارها پیش برود و امیدواریم در آینده وضعیت اعتباری کشور بهتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل دهبکری بم بعد از گذشت 18 سال هنوز مشکل دارد

پل دهبکری بم بعد از گذشت 18 سال هنوز مشکل دارد