مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-22اقتصادي

موافقت دولت با تهاتر دارایی «فارس گاز پاور پلنت» و «نیروگاه اصفهان»


معاون اول رییس جمهور مصوبه مربوط به تهاتر مطالبات و بدهی های دو شرکت خصوصی «فارس گاز پاور پلنت» و «نیروگاه جنوب اصفهان» با دولت را ابلاغ کرد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور مصوبه مربوط به تهاتر مطالبات و بدهی های دو شرکت خصوصی فارس گاز پاور پلنت و نیروگاه جنوب اصفهان با دولت را ابلاغ کرد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ 28 شهریور 1400، با پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر تهاتر مطالبات دو شرکت فارس گاز پاور پلنت و نیروگاه جنوب اصفهان از شرکت دولتی مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با بدهی همان شرکت ها به سازمان امور مالیاتی کشور جمعاً به مبلغ 19 هزار و 547 میلیارد و 174 میلیون و 186 هزار و 182 ریال موافقت کرد.

همچنین به موجب مصوبه فوق، مطالبات قطعی دولت از اشخاص حقیقی و حقوقی (تعاونی و خصوصی) که در اجرای این تصویب نامه، به شرکت دولتی منتقل شده است با بدهی دولت به شرکت های مذکور (اعم از شرکت اصلی و یا شرکت های دولتی تابع آنها) بابت مواردی مانند یارانه قیمت های تکلیفی (با تأیید سازمان حسابرسی) از طریق صدور اسناد تسویه خزانه موضوع قوانین بودجه سنواتی قابل تسویه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت دولت با تهاتر دارایی «فارس گاز پاور پلنت» و «نیروگاه اصفهان»

موافقت دولت با تهاتر دارایی «فارس گاز پاور پلنت» و «نیروگاه اصفهان»