مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-22بين الملل

ایران عجله ای برای از سرگیری مذاکرات وین ندارد


یک روزنامه آمریکایی با مرور مواضع اخیر ایران و قدرت های جهانی عضو توافق هسته ای درباره از سرگیری مذاکرات احیای این توافق در وین، مطرح کرد که سرنوشت این مذاکرات هنوز مشخص نیست و دولت جدید ایران عجله ای برای از سرگیری این مذاکرات ندارد.

- یک روزنامه آمریکایی با مرور مواضع اخیر ایران و قدرت های جهانی عضو توافق هسته ای درباره از سرگیری مذاکرات احیای این توافق در وین، مطرح کرد که سرنوشت این مذاکرات هنوز مشخص نیست و دولت جدید ایران عجله ای برای از سرگیری این مذاکرات ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی درباره مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین نوشت: سه ماه پس از آخرین نشست برای مذاکره پیرامون احیای توافق هسته ای میان ایران و قدرت های جهانی، هنوز مشخص نیست که آیا این مذاکرات از سر گرفته خواهد شد یا نه و از سرگیری آن چه زمانی خواهد بود یا این که چه کسی نماینده دولت جدید ایران در این مذاکرات خواهد بود.

واشنگتن پست می افزاید: در آغاز، ایران به بالا بردن مقدار و کیفیت غنی سازی اورانیومش ادامه داد که برخی کارشناسان را به این نتیجه رساند حالا ایران نسبت به ارزیابی علنی دو-سه ماه گذشته دولت بایدن، به در اختیار داشتن مواد شکافت پذیر کافی برای ساختن یک بمب اتمی نزدیک تر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران عجله ای برای از سرگیری مذاکرات وین ندارد

ایران عجله ای برای از سرگیری مذاکرات وین ندارد