مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-22سياسي

شبکه سازی مهمترین دستاورد طرح ملی توسعه مشاغل خانگی


دبیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در یزد گفت: شبکه سازی در مشاغل خانگی موجب استمرار، پایداری، ماندگاری و مشخص شدن مسیر توسعه آن شغل در آینده می شود.

- ایسنا/یزد دبیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در یزد گفت: شبکه سازی در مشاغل خانگی موجب استمرار، پایداری، ماندگاری و مشخص شدن مسیر توسعه آن شغل در آینده می شود.

محمد زارع در گفت وگو با ایسنا از ایجاد 10 شبکه در کسب و کارهای خرد و خانگی با همکاری پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان خبر داد و اظهار کرد: یکی از اهداف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی این است که فعالیت افرادی که به صورت جزیره ای و خرد کار می کنند، منسجم شود.

وی با تاکید بر این که با شبکه سازی، استمرار و دوام مشاغل در قالب شبکه های خانگی تضمین می شود، گفت: برخی از این شبکه ها ممکن است در مقیاس کوچک و محلی ایجاد و تداوم داشته باشد و برخی نیز در قالب به شبکه های استانی ایجاد می شود ولی در نهایت برای افراد فعال در این حوزه ها، شبکه سازی شده و در این شبکه، طراحان مختلف، بازاریابان و افراد مختلف در حوزه های مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند تا بتوانند فعالیت منسجم تری داشته باشند.

دبیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در یزد بیان کرد: این اتفاق در یزد به بهترین وجه شکل گرفته و این امر هم افزایی را افزایش داده و سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی مهمترین دستاورد طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

شبکه سازی مهمترین دستاورد طرح ملی توسعه مشاغل خانگی