مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-22اجتماعي

آرامش جامعه و امنیت پایدار از خطوط قرمز نیروی انتظامی است


امنیت پایدار، آرامش جامعه، اموال مردم، صیانت از بیت المال و مبارزه با مجرمان همگی خط قرمزهای نیروی انتظامی هستند.

- ایسنا/البرز جانشین فرمانده ناجا گفت: امنیت پایدار، آرامش جامعه، اموال مردم، صیانت از بیت المال و مبارزه با مجرمان همگی خط قرمزهای نیروی انتظامی هستند.

سردار قاسم رضایی روز چهارشنبه 31 شهریور در مراسم دانش آموختگی فراگیران درجه داری آموزشگاه های علمی تخصصی ناجا که در آموزشگاه تخصصی چمران کرج برگزار شد، اظهار کرد: ناجا امروز به تکیه گاه مردم تبدیل شده که این امر حاصل مجاهدت های شبانه روزی پرسنل آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره خط قرمز نیروی انتظامی بیان کرد: امنیت پایدار، آرامش جامعه، اموال مردم، صیانت از بیت المال و مبارزه با مجرمان همگی خط قرمزهای نیروی انتظامی هستند.

وی توضیح داد: نیروی انتظامی با تمام توان برای حفظ امنیت و آرامش جامعه تلاش می کند و در این حوزه با هیچ کس مماشاتی ندارد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه عزت و شرف و آرامش امروز را مدیون ولایت فقیه هستیم، توضیح داد: همین موضوع عزت بخش ما در تمامی جهان اسلام محسوب می شود.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، ناجا و سردار سلیمانی تصریح کرد: امروز 2 هزار دانش آموخته در 6 رسته علمی و تخصصی نیروی انتظامی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش جامعه و امنیت پایدار از خطوط قرمز نیروی انتظامی است

آرامش جامعه و امنیت پایدار از خطوط قرمز نیروی انتظامی است