مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-22بين الملل

حمله جمهوری خواهان به سخنرانی بایدن در سازمان ملل


سخنرانی جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در سازمان ملل انتقاد جمهوریخواهان را برانگیخت و آنها مواضع رییس جمهور دموکرات را باعث تضعیف جایگاه آمریکا و نادیده گرفتن تهدیدهای موجود علیه این کشور ارزیابی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، شبکه خبری فاکس نیوز نوشت: رییس جمهوری آمریکا به جای ایستادن در برابر دشمنان ما و نشان دادن نقش آمریکا به عنوان رهبری قوی در چالش هایی که با آن مواجه هستیم تصمیم گرفت در وهله نخست بر مساله تغییرات آب و هوایی تاکید کند.

وی تاکید کرد افرادی که اقدام تروریستی علیه آمریکا انجام می دهند دشمنی مصمم در این کشور دارند.

اما اقدامات دولت کنونی آمریکا متفاوت بوده است.

دولت بایدن نیروهای آمریکا را بدون قید و شرط از افغانستان خارج کرد و به طالبان اجازه داد بر افغانستان و مردم این کشور و حتی بسیاری از شهروندان آمریکایی که در افغانستان گرفتار شده اند، سلطه یابد.

دولت بایدن به جای این که اجازه دهد افغانستان بدون هیچ هزینه ای تحت سلطه طالبان قرار گیرد بازگشت القاعده و داعش را تضمین کرده است و بایدن در مقابل اقدام تلخ تروریستی که باعث کشته شدن 13 سرباز آمریکایی شد، چه اقدامی کرده است؟ نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل، با انتقاد از سخنرانی جوبایدن در سازمان ملل گفت که بایدن واقعیت و عزم دشمنان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله جمهوری خواهان به سخنرانی بایدن در سازمان ملل

حمله جمهوری خواهان به سخنرانی بایدن در سازمان ملل