مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-22فرهنگي

فخر به دیدار معین شتافت


پیکر مرحوم سید امیر فخر موسوی پس از تشییع بر دستان مردم شهرستان آستانه اشرفیه در کنار آرامگاه استاد دکتر محمد معین به خاک آرمیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، پیکر شاعر بنام گیلانی سید محمود (امیر) فخر موسوی در با حضور آحاد مختلف مردم فرهنگ دوست شهرستان آستانه اشرفیه، مسؤولان استانی و شهرستانی تشییع شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان درحاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستانه اشرفیه با بیان اینکه گیلان مهد هنرمندان بزرگ در تاریخ است، اظهار کرد: فرهنگ مردم گیلان از دیرباز آمیخته با هنر و شعر بوده و شعرای بزرگی از این استان به کشور و جهان معرفی شدند.

فیروز فاضلی با اشاره به چند وجهی بودن هنر مرحوم امیر فخر موسوی گفت: این هنرمند نامی گیلان علاوه بر شاعر بودن در عرصه های دیگر هنر مثل بازیگری، فخر موسوی است.

وی امیر فخر موسوی را منبعی فرهنگی در شهرستان آستانه اشرفیه دانست و افزود: مرحوم فخر موسوی تمام نیروهای هنرمند گیلانی را در دهه 60 و 70 به دور هم جمع کرده بود زیرا این مرحوم بزرگوار معتقد بود توجه به هنر منجر به کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر لزوم توجه به ویژگی های هنری و شخصیتی مرحوم امیر فخر موسوی بیان کرد: مرحوم فخر موسوی دارای ویژگی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فخر به دیدار معین شتافت

فخر به دیدار معین شتافت