مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-22بين الملل

انتقاد دیده بان حقوق بشر از سیاست های ضد مهاجرتی آمریکا


دیده بان حقوق بشر در بیانیه ای اعلام کرد که بدرفتاری با مهاجران هاییتی در مرز آمریکا نتیجه سیاست های سوءاستفاده گرایانه و نژادپرستانه دولت بایدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، نزدیک به 13 هزار مهاجر که اغلب آن ها از هاییتی بودند، طی هفته گذشته به شهر دل ریو تگزاس در امتداد مرز آمریکا و مکزیک رسیدند.

این مسئله دولت آمریکا را واداشت تا وضعیت اضطراری را اعلام کند و ماموران مرزی سوار بر اسب را برای جلوگیری از حرکت مهاجران مستقر کند.

آلیسون پارکر، مدیرعامل دیده بان حقوق بشر اظهار کرد که دولت ایالات متحده آمریکا از آن جایی که ماموران سوار بر اسب را اعزام کرد تا از ورود تعداد زیادی مهاجر سیاه پوست جلوگیری کند، بی توجهی کامل خود را به حقوق پناهجویان نشان داد.

وی افزود که این رفتار خشونت آمیز با هاییتی ها در مرز آمریکا و مکزیک تازه ترین نمونه ای از تبعیض نژادی، سوءاستفاده گری و سیاست های مرزی غیرقانونی آمریکا را نشان می دهد که منجر به ضرر و زیان و همچنین فاجعه انسانی می شود.

گروه دیده بان حقوق بشر خاطرنشان کرد که این حوادث ناشی از سیاست های مهاجرتی است که توسط دولت جو بایدن اعمال شده است.

دیده بان حقوق بشر در همین زمینه استراتژی شش مرحله ای دولت آمریکا را برای مقابله با موج مهاجران از هاییتی محکوم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دیده بان حقوق بشر از سیاست های ضد مهاجرتی آمریکا

انتقاد دیده بان حقوق بشر از سیاست های ضد مهاجرتی آمریکا