مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-22پزشكي

آخرین روز تابستان بدون فوت کرونایی در سیستان و بلوچستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: سیستان و بلوچستان در آخرین روز تابستان یک روز بدون فوت کرونایی دیگر را سپری کرد.

- دکتر سید محمد هاشمی شهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در 24 ساعت منتهی به روز چهارشنبه 31 شهریور 1400 هیچ مورد فوت جدیدی در بین مبتلایان به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان ثبت نشد.

وی ادامه داد: این برای پنجمین بار در طول 3 ماه اخیر و بعد از فروکش کردن موج سوم بیماری کرونا در استان بود که یک روز دیگر بدون فوت را پشت سرگذاشتیم.

وی ادامه داد: با تلاش های همکارانمان در سه دانشگاه علوم پزشکی استان در شبانه روز گذشته 158 مورد مثبت جدید آزمایشگاهی شناسایی گردید و بدین ترتیب تعداد کل موارد مثبت آزمایشگاهی از ابتدای اپیدمی تاکنون به 122 هزار و 982 نفر رسید.

هاشمی اظهار کرد: در حال حاضر 229 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری می باشند که از این تعداد 73 نفر بر اساس نتایج آزمایشگاهی مبتلا به کرونا می باشند وی با اشاره به اینکه روز گذشته هیج بیمار فوت کرونایی نداشته ایم گفت: تاکنون متاسفانه 2528 نفر به علت ابتلا به کرونا در استان سیستان و بلوچستان جان خود را از دست داده اند *کرونا در کمین افرادی که واکسن نزده اند رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه واکسیناسیون کرونا میزان مرگ و میر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین روز تابستان بدون فوت کرونایی در سیستان و بلوچستان

آخرین روز تابستان بدون فوت کرونایی در سیستان و بلوچستان