مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-22سياسي

فرآیند رسیدگی به امور مردم باید در شهرداری یزد اصلاح شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این که فرآیند رسیدگی به امور مردم در شهرداری ها طولانی است، گفت: این روند باید اصلاح و در انجام امور تسریع شود.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این که فرآیند رسیدگی به امور مردم در شهرداری ها طولانی است، گفت: این روند باید اصلاح و در انجام امور تسریع شود.

آیت الله محمدرضا ناصری با تاکید بر اینکه برنامه ریزی داشته باشید و با برنامه پیش بروید، اظهار کرد: تداخل در امور سبب عقب افتادن از برنامه ها می شود و کار مردم نباید معطل بی برنامگی ها شود.

وی همچنین با تاکید بر پیگیری امور عنوان کرد: مسئول وقتی نامه ای را پاراف می کند، در برابر آن مسئول است و باید تا زمانی که نامه به نتیجه برسد، پیگیر سرانجام آن باشد.

ناصری همچنین بر آینده نگری در امور تاکید کرد و افزود: طرح های بزرگی که اکنون در حال اجراست را مورد بررسی قرار دهید و مراقبت کنید تغییر مسئولیت ها سبب توقف امور یا معطل شدن مردم نباشد.

امام جمعه یزد ادامه داد: تلاش کنید معطلی مردم را در شهرداری کاهش دهید و کارها با سرعت بیشتری انجام شود زیرا طولانی شدن روندها، نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه معطلی نامه ها در ادارات و شهرداری ها زیاد است، افزود: به نظر می رسد در ادارات کسی دلسوز و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند رسیدگی به امور مردم باید در شهرداری یزد اصلاح شود

فرآیند رسیدگی به امور مردم باید در شهرداری یزد اصلاح شود