مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-22بين الملل

بازتاب سخنرانی رییسی در سازمان ملل در رسانه های خارجی


رییس جمهوری ایران در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل با تاکید بر اینکه همه طرف ها باید به توافق هسته ای و قطعنامه سازمان ملل متعهد باشند، - رییس جمهوری ایران در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل با تاکید بر اینکه همه طرف ها باید به توافق هسته ای و قطعنامه سازمان ملل متعهد باشند، گفت: به دنبال تعامل موثر با همه کشورهای جهان بخصوص کشورهای همسایه هستم.

این سخنان بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس بخش هایی از سخنرانی رییسی در هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل را منتشر کرد و گزارش داد: رییس جمهور ایران در اولین سخنرانی خود در سازمان ملل به انتقاد از آمریکا پرداخت و گفت که این کشور از تحریم به عنوان یک ابزار جنگی جدید استفاده می کند.

آسوشیتدپرس در ادامه صحبت های رییسی را با سخنرانی های حسن روحانی در سال های گذشته در مجمع عمومی مقایسه کرد و نوشت: ابراهیم رییسی در مقایسه با فرد قبلی یک سخنرانی منتقدانه تر و بی پرده در رابطه با سیاست خارجی آمریکا ارائه داد.

خبرگزاری رویترز گزارش داد: ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران در نشست سالانه مجمع عمومی تاکید کرد که ایران خواهان از سرگیری مذاکراتی است که به رفع تحریم های آمریکا بینجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب سخنرانی رییسی در سازمان ملل در رسانه های خارجی

بازتاب سخنرانی رییسی در سازمان ملل در رسانه های خارجی