مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-22سياسي

خودباوری و خود اتکایی هدیه هشت سال دفاع مقدس برای ملت ایران بود


امام جمعه میامی با بیان اینکه انقلاب به مؤلفه هایی نظیر معرفت، کمال برای سعادت انسان ها تبدیل شده است، گفت: هدیه هشت سال دفاع مقدس خودباوری خود اتکایی برای ملت ایران بود.

- ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور صبح چهارشنبه در دیدار فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان میامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی رفع وابستگی به غرب، برچیده شدن بی عدالتی و در نهایت حذف دیکتاتوری موروثی بود، ابراز داشت: انقلاب به مؤلفه هایی نظیر معرفت، کمال برای سعادت انسان ها تبدیل شده است.

وی بابیان اینکه تار و پود رژیم شاهنشاهی و دشمنان با انقلاب سازگاری نداشت، افزود: ملتی با رهبری امام راحل انقلاب کرد اوایل دشمن به عظمت انقلاب پی نبرد که چه تحولی در دنیا ایجاد خواهد کرد اما بعد که دید انقلاب خطری برای انها محسوب می شود در منطقه کوشیدند تا با وعده دادن به دشمنان نزدیک آن را زیر سوال ببرند لذا جنگی را بر ملت ما تحمل کردند.

امام جمعه میامی با بیان اینکه برخلاف نظر کارشناسان نظامی جنگ هشت سال طول کشید، ابراز داشت: استکبار که دید ملتی با دست خالی و انقلابی نوپا در عین حال که به توسعه و سازندگی کشور خود می پردازد، جنگ را نیز مدیریت می کند و در برابر همه قدرت های جهان می ایستد حساسیتشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودباوری و خود اتکایی هدیه هشت سال دفاع مقدس برای ملت ایران بود

خودباوری و خود اتکایی هدیه هشت سال دفاع مقدس برای ملت ایران بود