مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-22سياسي

هشدار دادستان شاهرود به تولیدکنندگان مشروبات الکلی


دادستان شاهرود به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مشروبات الکلی در این شهرستان هشدار جدی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری شهرستان شاهرود، رسیدگی به نارضایتی های عمومی و برخورد با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مشروبات الکلی در دستور کار قرار گرفت.

دادستان شاهرود ضمن هشدار به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مشروبات الکلی، اظهار کرد: برخورد جدی و قاطع دستگاه قضایی در انتظار کسانی است که در زمینه تولید و عرضه مشروبات الکلی فعالیت دارند.

رضی پارسامنش ادامه داد: با توجه به اینکه محصولات الکلی در مکان هایی با حداقل رعایت موازین بهداشتی تهیه می شوند، در بعضی موارد شاهد مسمومیت و حتی فوت افرادی به دلیل استفاده از این محصولات بوده ایم و علاوه بر قبح شرعی و اخلاقی، خانواده ها باید به شدت مراقب سلامت فرزندان خود به خصوص جوانان و نوجوانان باشند.

رییس دادگستری شهرستان شاهرود نیز هدف از برگزاری این جلسه را پیشگیری از زمینه های بروز نارضایتی های عمومی و همچنین کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی عنوان کرد.

احمد مطهری نسب افزود: بسته به موضوعات از پیش تعیین شده، دستگاه های مرتبط نیز دعوت می شوند تا با هم افزایی و مشارکت مدیران بتوان گام های مثبتی را در جهت رضایت عمومی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان شاهرود به تولیدکنندگان مشروبات الکلی

هشدار دادستان شاهرود به تولیدکنندگان مشروبات الکلی