مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-22اقتصادي

تشکیل پرونده برای 700 متقاضی تسهیلات اشتغال در قم


سرپرست اداره مشارکت های بهزیستی قم با اشاره به تشکیل 700 پرونده متقاضی تسهیلات اشتغال در استان قم گفت: 400 پرونده به بانک معرفی و سقف تسهیلات نیز به 100 میلیون تومان افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید صادق میریی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در شش ماهه نخست سال 1400 حدود 240 میلیارد ریال اعتبار اشتغال به مددجویان بهزیستی استان قم اختصاص یافته است که به همین منظور برای 700 نفر از معلولین، معتادین بهبودیافته و زنان سرپرست خانوار واجد شرایط پرونده اشتغال تشکیل شده و متناسب با اعتبار ابلاغی تا این تاریخ 400 پرونده به بانک های عامل ارسال گردیده است.

وی با اشاره به تعهد بهزیستی قم در سال 1400 جهت ایجاد 860 مورد اشتغال از محل تسهیلات و… ادامه داد: این تسهیلات از محل بند ب تبصره 16 قانون بودجه کشور از طریق بانک های عامل و بعد از بررسی پرونده توسط بانک در حال پرداخت است و امسال سقف تسهیلات نیز از 50 میلیون تومان به 100 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و این تسهیلات متناسب با طرح ارائه شده توسط متقاضی تا سقف صد میلیون تومان برای اشتغال به معلولان واجد شرایط پرداخت می شود.

سرپرست اداره مشارکت های بهزیستی قم همچنین به نیازهای مبرم دانش آموزان تحت پوشش به تبلت و گوشی با شروع سال تحصیلی اشاره کرد و افزود: تأمین کیف، کفش، پوشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده برای 700 متقاضی تسهیلات اشتغال در قم

تشکیل پرونده برای 700 متقاضی تسهیلات اشتغال در قم