مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-22اقتصادي

عدم استقبال مطلب های گلستان برای تحویل پسماندهای پزشکی


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گلستان گفت: متاسفانه تعداد مطب هایی که نسبت عقد قرارداد و تحویل پسماندهای پزشکی به این سازمان اقدام می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محسن سمیعی پیش از ظهر امروز در جلسه پسماندهای پزشکی اظهار کرد: مخلوط شدن پسماندهای پزشکی با پسماندهای خانگی خطراتی به دنبال دارد لذا این سازمان در راستای جمع آوری و مدیریت یکپارچه پسماندهای پزشکی در سال های اخیر نسبت به عقدقرارداد با مطب ها اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه تعداد مطب هایی که نسبت عقد قرارداد و تحویل پسماندهای پزشکی به این سازمان اقدام می کنند، بسیار کمتر از تعداد مطب های در حال فعالیت است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گلستان گفت: امیدواریم با مشارکت پزشکان در سال 1400، شاهد جمع آوری پسماند تعداد بیشتری از مطب های استان باشیم.

سمیعی از یکپارچه سازی پسماندهای پزشکی در امر جمع آوری، انتقال و حمل مکانیزه با خودروی استاندارد و دفع اصولی این پسماند با سیستم بی خطرسازی ( اتو کلاو مرکزی) و دفن کامل و اصولی بهداشتی در سایت غربی استان مطالبی را بیان کرد.

در ادامه جلسه در خصوص بررسی نحوه بی خطرسازی، حمل و دفن پسماندهای بیمارستانی در سطح استان و همچنین مدیریت صحیح پسماندهای  و نحوه عقد قرارداد با تمامی مراکز تولیدی پسماندهای پزشکی سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم استقبال مطلب های گلستان برای تحویل پسماندهای پزشکی

عدم استقبال مطلب های گلستان برای تحویل پسماندهای پزشکی