مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-22اقتصادي

شروع نمایشگاه ایران آگروفود، پر انرژی تر از همیشه


یکی از علت های مهم تشکیل نمایشگاه، عرضه و معرفی برندها و کالاهای جدید آنها برای آگاهی مصرف کنندگان و فعالان در آن صنعت است.

یکی از مهم ترین نمایشگاه ها، - نمایشگاه ایران آگروفود یکی از بزرگترین نمایشگاه های تخصصی و بین المللی است که هر ساله در تهران بر پا می گردد.

این نمایشگاه در سه بخش تخصصی ایران فود شامل فرآورده ها و محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و صنایع مرتبط، ایران فود تک شامل ماشین آلات و تجهیزات، تکنولوژی و صنایع غذایی، بسته بندی، تجهیزات جانبی ماشین آلات و ایران آگرو شامل ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و آبیاری، صنایع کشاورزی و صنایع مرتبط در حال برگزاری است.

امسال نیز این نمایشگاه در سایه کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی، از 31 شهریور ماه فعالیت خود را آغاز کرده است و حدود 247 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای ترکیه، آلمان، برزیل و چین در این نمایشگاه حضور دارند.

برند لایف استار به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ ایران در زمینه نوشابه های انرژی زا، در این نمایشگاه شرکت کرده و غرفه این برند واقع در سالن 7 به معرفی محصول خود می پردازد.

مدیر برند لایف استار، حضور در این نمایشگاه را به عنوان ابزار قدرتمندی برای دسترسی به مشتریان فعلی و ملاقات با مشتریان جدید دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع نمایشگاه ایران آگروفود، پر انرژی تر از همیشه

شروع نمایشگاه ایران آگروفود، پر انرژی تر از همیشه