مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-22اقتصادي

کمک مومنانه ی 17 میلیارد تومانی برای تامین جهیزیه و لوازم التحریر


در این مرحله از کمک های مومنانه هزینه هایی صرف شده برای 200 سری جهیزیه 8 میلیارد تومان و برای 5 هزار نوشت افزار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده و هزینه هایی اهدایی و صرف شده قریب به 17 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس آیین سراسری نهضت کمک های مومنانه با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسؤولین استانی با توزیع و اهدای ده هزار بسته معیشتی و حمایتی، پنج هزار بسته کمک آموزشی و نوشت افزار و نیز 200 سری جهیزیه با همت و احسان سپاه کربلا و سازمان بسیج سازندگی و همچنین با مشارکت همدلانه نهادهای مردمی، دستگاه های اجرایی و خیرین در قدمگاه شهدای مدافع حرم استان، لشگر ویژه عملیاتی 25 کربلا برگزار شد.

سردار سیاوس مسلمی در این آیین اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس با کمک خیرین، نهادها و ارگان های هم افزا در استان مازندران شاهد توزیع 10 هزار بسته معیشتی به اعتبار 5 میلیارد تومان بوده ایم.

وی افزود: در این مرحله از کمک های مومنانه هزینه هایی صرف شده برای 200 سری جهیزیه 8 میلیارد تومان است.

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: به مناسبت بازگشایی مدارس کار ویژه توسط همکاران ما در بسیج سازندگی استان مازندران شکل گرفته که جمع آوری 5 هزار نوشت افزار با کمک خیرین و نهادهای متولی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه ی 17 میلیارد تومانی برای تامین جهیزیه و لوازم التحریر

کمک مومنانه ی 17 میلیارد تومانی برای تامین جهیزیه و لوازم التحریر