مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-22فرهنگي

روایت فرمانده ای که زندگی نکرد


فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» داستان زندگی حاج احمد متوسلیان، قهرمان هشت سال دفاع مقدس است که از کودکی تا شهادت به شکلی مستندگونه روایت شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی فیلم سینمایی ایستاده در غبار داستان زندگی حاج احمد متوسلیان، قهرمان هشت سال دفاع مقدس است که از کودکی تا شهادت به شکلی مستندگونه روایت شده است.

ایستاده در غبار به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان، فیلم ساز جوان ایرانی است که در سال 1394 به تهیه کنندگی حبیب الله والی نژاد ساخته شده است.

این فیلم که اولین تجربه مهدویان به عنوان کارگردان بود توانست در سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره را از آن خود کند.

مهدویان پس ساخت این فیلم توانست استعداد خود را در فیلم سازی نشان دهد و در سال 1395 ماجرای نیمروز ، در سال 1396 لاتاری و در سال 1397 ماجرای نیمروز: رد خون را کارگردانی کند.

او به تازگی سریال زخم کاری را برای نمایش خانگی، نویسندگی و کارگردانی کرده است که بازخوردهای مثبت و منفی بسیاری را به همراه داشت.

هادی حجازی فر، بازیگر سینما و تئاتر، در این فیلم در نقش شهید حاج احمد متوسلیان به ایفای نقش می پردازد.

او که تنها بازیگر مطرح این فیلم است، در فیلم های ماجرای نیمروز ، لاتاری و ماجرای نیمروز: رد خون نیز با مهدویان همکاری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فرمانده ای که زندگی نکرد

روایت فرمانده ای که زندگی نکرد