مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-22سياسي

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست


هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولین محلی چاروسا و اقشار مختلف مردم و بسیجیان گلزار شهدا شهر قلعه رییسی غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این مراسم تمثال شهدا در دست بسیجیان و به قرائت فاتحه پرداختند.

حجت الاسلام محمدحسین باستی طلبه مستقر در قلعه رییسی در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهدا را نماد سربلندی و عزت نظام و انقلاب دانست و عنوان کرد: عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی مدیون رشادت های شهدای والامقام و ایستادگی مردم ایران است و امروز همه مردم و مسئولان وظیفه دارند تا با شناخت شهیدان، راه آنان را ادامه دهند.

وی افزود: خانواده شهدا فرزندان و سرمایه های ارزشمند زندگی خود را تقدیم انقلاب کرد و ما همواره آرامش و امنیت خود و کشور را مدیون آن ها هستیم.

باستی بر پاسداری از خون و آرمان های شهدا تأکید کرد و افزود: تلاش شهدا برای اعتلای ارزش های دینی، اعتقادی و ولایتمداری آنان سبب کسب درجات عالی و تقرب الهی آن ها شده است و باید در همه حال پاسدار خون شهدا باشیم.

وی تاکید کرد: رسالت و وظیفه در برابر چنین شهدایی که با این ایمان و بسیج چاروسا هم در این مراسم با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای گرامیداشت یاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست