مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-22سياسي

بازگشایی کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت 70 باب کتابخانه در خراسان جنوبی، گفت: کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در تمام مناطق با رعایت شیوه نامه های بهداشتی گشایش یافتند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت 70 باب کتابخانه در خراسان جنوبی، گفت: کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در تمام مناطق با رعایت شیوه نامه های بهداشتی گشایش یافتند.

محمود حاجی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه 826 هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی استان موجود است، گفت: در حال حاضر 19 هزار نفر در کتابخانه های استان عضو هستند که این تعداد پیش از شیوع کرونا، 50 هزار عضو بود.

وی با اشاره به بازگشایی کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی، افزود: تمام خدمات با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه خواهد شد و به هیچ عنوان قانون های ستاد ملی کرونا را زیر پا نخواهیم گذاشت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی تصریح کرد: اکنون سالن های کتابخانه ها با 40 درصد ظرفیت در مناطق زرد و 30 درصد ظرفیت در مناطق نارنجی فعالیت خواهند کرد و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

حاجی با بیان اینکمه جرائم دیر کرد امانت کتب به دلیل تعطیلی کتابخانه ها اخذ نخواهد شد، یادآور شد: از مردم می خواهیم این کتاب ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی

بازگشایی کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی